PKK je vodilni ponudnik pri izvajanju promocij ter drugih aktivacij na terenu. Zaupajo nam najuspešnejša slovenska podjetja, kot so Semenarna, Ljubljanske mlekarne, Podravka, Tchibo. Zaupate nam lahko na podlagi naše strokovno podkovane in izkušene ekipe terenskih pospeševalcev prodaje, ki po intenzivnem treningu o vaši ponudbi in poznavanju lokalne persone kupcev doprinesejo k povečanju prodaje, ter k ustvarjanju novih, inovativnih pristopov do dela.
Promocije predstavljajo direktno informiranje kupcev o prednostih vaše ponudbe v fizičnih trgovinah, kar omogoča, da stranke lahko še v istem momentu kupijo vaš izdelek. Predstavljajo eno izmed najbolj efektivnih načinov pospeševanja prodaje v trgovini ter zaradi osebnega pristopa pripeljejo do boljših prodajnih rezultatov, bodisi v obliki predstavitve novih izdelkov ali pa v obliki osvežitve zavedanosti o blagovni znamki.
Pri PKK nudimo klasične promocije, katere izvaja izkušena in izobražena ekipa promotorjev ali degustatorjev na predhodno dogovorjenih lokacijah. Promocije se izvajajo s pomočjo promocijskega pulta ter ostalih promocijskih pripomočkov.
Na prodajnem mestu se poleg dejanskih izdelkov na promocijski pult postavi tudi grafika naročnika oz. izdelka, ki se promovira. Dobro izobražen promotor aktivno vabi potrošnike, da pristopijo k promocijskemu prostoru. Vsi naši promotorji so pred začetkom aktivacije na terenu ustrezno izobraženi o kvalitetah in lastnostih vaše ponudbe.
Po seznanitvi promotorja s potrošnikovimi željami in potrebami, promotor priporoča izdelek, ki potrošniku najbolj odgovarja. Promotorji delijo nasvete za pravilno uporabo izdelka. Potrošniki tako spoznajo promoviran izdelek, spoznajo njegove prednosti in lastnosti in dobijo priložnost, da poiščejo odgovore na vprašanja ki jih imajo v zvezi z izdelkom. Klasične promocije predstavljajo enega izmed najuspešnejših kanalov prodaje, saj kupci na podlagi strokovne podkrepljenosti promotorja gradijo zaupanje do znamke.
Potrošniki pridobijo vse potrebne informacije tako rekoč iz prve roke. Običajno vsak potrošnik, ki zapusti promocijski prostor prejme promocijske vzorce ali drug promocijski material. Promotor tudi aktivno vabi kupce, ki že kupujejo, da kupijo še več, oziroma jim ponudi dodaten izdelek, ki je v skladu z artiklom, katerega že imajo namen kupiti.
Cilj promocij je informirati in izobraziti kupce o obstoju, namenu ter odliki vašega izdelka. Vpliva kupca na njegovo odločitev pri ponovnem nakupu je tesno povezana s tem, da je izdelek prej že kupil med promocijo.
Promotor se pri tovrstni promociji prosto giblje med policami, kjer se nahajajo izdelki, ki se promovirajo in pospešujejo. Ko promotor opazi potrošnika, ki se zadržuje med policami s tovrstnimi izdelki in se odloča o nakupu, pristopi, se seznani s potrebami potrošnika ter mu na podlagi pridobljenih informacij predlaga vaš najbolj primeren izdelek.
Ta koncept se je v določenih segmentih izkazal za zelo učinkovitega, saj se promotor bolj posveti potrošniku in njegovim potrebam, zato je uspešnost prodaje na kontakt višja kot pri klasični promociji. Zaradi narave takšnega koncepta promocij pa je lahko količina kontaktov na promocijo nižja kot pri klasični promociji, zaradi bolj kakovostnega kontakta s potrošniki.
Želite prilagojeno ponudbo?
Pokličite nas na +386 8200 38 98
ali pa nas kontaktirajte preko obrazca
Dosegljivi smo od ponedeljka do petka: 8:00 - 16:00
Pri PKK poskrbimo, da so vaši izdelki promovirani na podlagi vseh prednosti, ki jih ločijo od konkurenčnih proizvodov. Na ta način vam pomagamo razvijati zaupanja vredne odnose z vašimi strankami, pomagamo razviti vašo blagovno znamko ter nudimo totalen nadzor nad dogajanjem preko vpogleda v naš spletni portal.
Promocije izvajamo preko terenske ekipe promotorjev, kateri so del obveznega treninga o vaši ponudbi pred začetkom aktivacij na prodajnem mestu. Celotno delo je nadzorovano s strani KAM (Key Account Manager) ter podkrepljeno s spletnim poročanjem in ostalimi analitičnimi orodji.
Vsaka aktivnost je zabeležena v spletnem portalu, kjer lahko spremljate opravljene promocije, čas dela, uspeh prodaje, odgovore na vprašanja in pregleduje slike. Vse podatke je možno izvoziti, z namenom nadaljnje obdelave.
Pri PKK stremimo k temu, da profesionalno, kreativno in kvalitetno realiziramo vašo vizijo.
Zaupajo nam najuspešnejša slovenska podjetja, naše prednosti na trgu pa so sledeče: