Promocije

PKK je vodilni ponudnik pri izvajanju promocij ter drugih aktivacij na terenu. Zaupajo nam najuspešnejša slovenska podjetja, kot so Semenarna, Ljubljanske mlekarne, Podravka, Tchibo. Zaupate nam lahko na podlagi naše strokovno podkovane in izkušene ekipe terenskih pospeševalcev prodaje, ki po intenzivnem treningu o vaši ponudbi in poznavanju lokalne persone kupcev doprinesejo k povečanju prodaje, ter k ustvarjanju novih, inovativnih pristopov do dela.

Kaj so promocije?

Promocije predstavljajo direktno informiranje kupcev o prednostih vaše ponudbe v fizičnih trgovinah, kar omogoča, da stranke lahko še v istem momentu kupijo vaš izdelek. Predstavljajo eno izmed najbolj efektivnih načinov pospeševanja prodaje v trgovini ter zaradi osebnega pristopa pripeljejo do boljših prodajnih rezultatov, bodisi v obliki predstavitve novih izdelkov ali pa v obliki osvežitve zavedanosti o blagovni znamki.

Merchandising

Klasične promocije

Pri PKK nudimo klasične promocije, katere izvaja izkušena in izobražena ekipa promotorjev ali degustatorjev na predhodno dogovorjenih lokacijah. Promocije se izvajajo s pomočjo promocijskega pulta ter ostalih promocijskih pripomočkov.

Kako potekajo klasične promocije?

Na prodajnem mestu se poleg dejanskih izdelkov na promocijski pult postavi tudi grafika naročnika oz. izdelka, ki se promovira. Dobro izobražen promotor aktivno vabi potrošnike, da pristopijo k promocijskemu prostoru. Vsi naši promotorji so pred začetkom aktivacije na terenu ustrezno izobraženi o kvalitetah in lastnostih vaše ponudbe.

Po seznanitvi promotorja s potrošnikovimi željami in potrebami, promotor priporoča izdelek, ki potrošniku najbolj odgovarja. Promotorji delijo nasvete za pravilno uporabo izdelka. Potrošniki tako spoznajo promoviran izdelek, spoznajo njegove prednosti in lastnosti in dobijo priložnost, da poiščejo odgovore na vprašanja ki jih imajo v zvezi z izdelkom. Klasične promocije predstavljajo enega izmed najuspešnejših kanalov prodaje, saj kupci na podlagi strokovne podkrepljenosti promotorja gradijo zaupanje do znamke.

Potrošniki pridobijo vse potrebne informacije tako rekoč iz prve roke. Običajno vsak potrošnik, ki zapusti promocijski prostor prejme promocijske vzorce ali drug promocijski material. Promotor tudi aktivno vabi kupce, ki že kupujejo, da kupijo še več, oziroma jim ponudi dodaten izdelek, ki je v skladu z artiklom, katerega že imajo namen kupiti.

Cilj promocij je informirati in izobraziti kupce o obstoju, namenu ter odliki vašega izdelka. Vpliva kupca na njegovo odločitev pri ponovnem nakupu je tesno povezana s tem, da je izdelek prej že kupil med promocijo.

Živa polica?

Promotor se pri tovrstni promociji prosto giblje med policami, kjer se nahajajo izdelki, ki se promovirajo in pospešujejo. Ko promotor opazi potrošnika, ki se zadržuje med policami s tovrstnimi izdelki in se odloča o nakupu, pristopi, se seznani s potrebami potrošnika ter mu na podlagi pridobljenih informacij predlaga vaš najbolj primeren izdelek.

Ta koncept se je v določenih segmentih izkazal za zelo učinkovitega, saj se promotor bolj posveti potrošniku in njegovim potrebam, zato je uspešnost prodaje na kontakt višja kot pri klasični promociji. Zaradi narave takšnega koncepta promocij pa je lahko količina kontaktov na promocijo nižja kot pri klasični promociji, zaradi bolj kakovostnega kontakta s potrošniki.

Merchandising

Želite prilagojeno ponudbo?

Pokličite nas na +386 8200 38 98

ali pa nas kontaktirajte preko obrazca

Dosegljivi smo od ponedeljka do petka: 8:00 - 16:00

Kako izvajamo promocije?

Pri PKK poskrbimo, da so vaši izdelki promovirani na podlagi vseh prednosti, ki jih ločijo od konkurenčnih proizvodov. Na ta način vam pomagamo razvijati zaupanja vredne odnose z vašimi strankami, pomagamo razviti vašo blagovno znamko ter nudimo totalen nadzor nad dogajanjem preko vpogleda v naš spletni portal.

Izkušeni in izobraženi promotorji

Promocije izvajamo preko terenske ekipe promotorjev, kateri so del obveznega treninga o vaši ponudbi pred začetkom aktivacij na prodajnem mestu. Celotno delo je nadzorovano s strani KAM (Key Account Manager) ter podkrepljeno s spletnim poročanjem in ostalimi analitičnimi orodji.

Poročanje o uspehu

Vsaka aktivnost je zabeležena v spletnem portalu, kjer lahko spremljate opravljene promocije, čas dela, uspeh prodaje, odgovore na vprašanja in pregleduje slike. Vse podatke je možno izvoziti, z namenom nadaljnje obdelave.

Zakaj je PKK najboljša izbira za promocije?

Pri PKK stremimo k temu, da profesionalno, kreativno in kvalitetno realiziramo vašo vizijo.

Zaupajo nam najuspešnejša slovenska podjetja, naše prednosti na trgu pa so sledeče:

  • Sodelujemo z lokalnimi promotorji, kar zmanjša stroške dela, obenem pa doprinese k bolj efektivni prodaji, saj poznajo lokalno persono kupca in tako gradijo zaupanja vredne, dolgoročne odnose.
  • Nudimo celovito podporo in nadzor nad procesi s strani KAM, medtem ko je celotno delo je podkrepljeno s spletnim poročanjem in ostalimi analitičnimi orodji.
  • PKK ekipa šteje že več kot 500 strokovno podkovanih in izkušenih promotorjev, na podlagi česar smo zelo fleksibilni v primeru potrebe po menjavi zaradi odsotnosti.
  • Super se znajdemo v dinamičnem delovnem okolju, zato nam lahko zaupate tudi vaše obsežnejše projekte z visoko frekvenco dela.
  • Pohvalimo se lahko tudi z izjemno proaktivnostjo v reševanju izzivov in neskladij med ekipo ter partnerskimi poslovalnicami.
  • Aktivnosti izvajamo po celotni Sloveniji in Hrvaški. Dnevno obiskujemo več kot 300 lokacij vseh večjih trgovcev.