BTL aktivnosti

Z uporabo različnih promocijskih pristopov, iščemo izdelkom pravo pot v košarico kupca.

Z osebnim pristopom do boljših rezultatov

Bodisi gre za predstavitev novih izdelkov ali osvežitev zavedanosti o blagovni znamki, za dobro predstavitvijo vedno stoji prava ekipa. Ne glede na to kakšen marketinški pristop ste si izbrali bomo vedno poskrbeli, da bo v skladu z vašimi pričakovanji.

Klasične promocije

Promocije izvaja izkušena in izobražena ekipa promotorjev ali degustatorjev na predhodno dogovorjenih lokacijah. Promocije se izvajajo s pomočjo promocijskega pulta ter ostalih promocijskih elementov.

Na prodajnem mestu se poleg dejanskih izdelkov na promocijski pult postavi tudi grafika naročnika oz. izdelka, ki se promovira. Dobro izobražen promotor aktivno vabi potrošnike, da pristopijo k promocijskemu prostoru. Na promocijskem pultu so izpostavljeni izdelki, ki se promovirajo. Po seznanitvi promotorja s potrošnikovimi željami in potrebami, promotor priporoča izdelek, ki potrošniku najbolj odgovarja. Promotorji delijo nasvete za pravilno uporabo izdelka. Potrošniki tako spoznajo promoviran izdelek, spoznajo njegove prednosti in lastnosti in dobijo priložnost, da poiščejo odgovore na vprašanja ki jih imajo v zvezi z izdelkom. Potrošniki pridobijo vse potrebne informacije tako rekoč iz prve roke. Običajno vsak potrošnik, ki zapusti promocijski prostor prejme promocijske vzorce ali drug promocijski material. Promotor tudi aktivno vabi kupce, ki že kupujejo, da kupijo še več.

Cilj promocij je izobraziti kupce o obstoju, namenu ter odliki vašega izdelka. Vpliva kupca na njegovo odločitev pri ponovnem nakupu je tesno povezana s tem, da je izdelek prej že kupil med promocijo.

Živa polica

Promotor se pri tovrstni promociji prosto giblje med policami, kjer se nahajajo izdelki, ki se promovirajo in pospešujejo. Ko promotor opazi potrošnika, ki se zadržuje med policami s tovrstnimi izdelki in se odloča o nakupu, pristopi, se seznani s potrebami potrošnika ter mu na podlagi pridobljenih informacij predlaga vaš, najbolj primeren izdelek.

Ta koncept se je v določenih segmentih izkazal za zelo učinkovitega, saj se promotor bolj posveti potrošniku in njegovim potrebam, zato je uspešnost prodaje na kontakt višja kot pri klasični promociji. Zaradi narave takšnega koncepta promocij pa je lahko količina kontaktov na promocijo nižja kot pri klasični promociji, zaradi bolj kakovostnega kontakta s potrošniki.

Degustacije

Znano je, da se potrošnik hitreje odloči za nakup izdelka, če ga lahko najprej poizkusi. Degustacija je najlažja in za kupca najboljša oblika promocije, saj izdelek lahko okusi in takoj natančno ve, kaj kupuje.Degustacije so pomemben del naših promocijskih aktivnosti, zato nudimo vse načine degustacij - od kuhanja kave pa do priprave mlečnih ali mesnih izdelkov.

Vzorčenje

Želite hitro in cenovno učinkovito doseči čim večjo količino potrošnikov? Nudimo vam deljenje promocijskih vzorčkov (ali drugih materialov) znotraj trgovskih centrov ali na prostem.

Vzorčenje pomaga povečati zavedanje o blagovni znamki. Je ena najučinkovitejših metod, s katero se spodbudi potrošnika, da poskusi nek nov izdelek oziroma, da nov potrošnik, ki obstoječega izdelka do zdaj še ni kupil, ta izdelek poskusi.

Želite prilagojeno ponudbo?

Pokličite nas na +386 8200 38 98

ali pa nas kontaktirajte preko obrazca

Dosegljivi smo od ponedeljka do petka: 8:00 - 16:00

Vas zanima še več?

Kaj vse spada v BTL aktivnosti?

Ali uporabljate stalno ekipo promotorjev in kako je sestavljena?