Skrb za police

Dostopnost in urejenost izdelkov sta glavni pogoj za dobro prepoznavnost vaše znamke na policah in za dobro prodajo, zato svojim naročnikom ponujamo tri kategorije storitev:

  • pozicioniranje
  • merchandising
  • potniška služba

Preprosto pozicioniranje je najbolj učinkovit v kombinaciji z lastno potniško službo, merchandising pa poleg pozicioniranja vsebuje še naročanje in postavitev v naprej dogovorjenih POS materialov ter potniško službo, s katero lahko popolnoma nadomestite lastno ekipo na terenu.

Pozicioniranje
Merchandising
Potniška služba

Pozicioniranje

se v večini primerov uporablja kot pomoč že obstoječi lastni potniški ekipi naročnika. Naloga pozicionerjev je urejanje polic in izdelkov naročnika, polnjenje polic, pregled cen in odstranjevanje poškodovanih ali pretečenih izdelkov.

Merchandising

poleg vseh elementov storitve pozicioniranja, storitev merchandisinga nudi še naročanje izdelkov na prodajna mesta in postavljanja dodatnih izpostavitev. Merchandisinga se poslužujejo naročniki, z majhno ekipo lastnih potnikov in na območjih kjer je njihov obisk redek.

Potniška služba

storitev, ki v celotni nadomesti delo lastne ekipe potnikov. Zanjo se odločajo naročniki, ki zaradi majhnosti, nerentabilnosti ali strateške odločitve nimajo lastne potniške službe.

Pokličite nas!

+386 8200 38 98

Od ponedeljka do petka: 8:00 - 16:00

Želite prilagojeno ponudbo?

Promocije

Ker živimo v času obilne ponudbe konkurenčnih izdelkov, je ključna točka diferenciacije ravno podrobna predstavitev izdelkov preko fizične prisotnosti v trgovini. V ta namen ponujamo našim naročnikom različne načine predstavitev izdelkov, kot so klasične promocije, »živa polica« promocije, degustacije, vzorčenje in organizacije manjših dogodkov, bodisi znotraj ali zunaj trgovskih centrov.

Klasične promocije

Promocije izvaja izkušena in izobražena ekipa promotorjev ali degustatorjev na predhodno dogovorjenih lokacijah. Promocije se izvajajo s pomočjo promocijskega pulta ter ostalih promocijskih elementov.

Na prodajnem mestu se poleg dejanskih izdelkov na promocijski pult postavi tudi grafika naročnika oz. izdelka, ki se promovira. Dobro izobražen promotor vabi potrošnike, da pristopijo k promocijskemu prostoru. Na promocijskem pultu so izpostavljeni izdelki, ki se promovirajo. Po seznanitvi promotorja s potrošnikovimi željami in potrebami, promotor priporoča izdelek, ki potrošniku najbolj odgovarja.Promotorji tudi delijo nasvete za pravilno uporabo izdelka.Običajno vsak potrošnik, ki zapusti promocijski prostor prejme promocijske vzorce ali drug promocijski material. Koncept je usmerjen k kvantiteti, naš cilj je izobraziti kupce o obstoju, namenu ter odliki vašega izdelka.

Živa polica

Promotor se pri tovrstni promociji prosto giblje med policami, kjer se nahajajo izdelki, ki se promovirajo in pospešujejo. Ko promotor opazi potrošnika, ki se zadržuje med policami s tovrstnimi izdelki in se odloča o nakupu, pristopi, se seznani s potrebami potrošnika ter mu na podlagi pridobljenih informacij predlaga vaš najbolj primeren izdelek.

Ta koncept se je v določenih segmentih izkazal za zelo učinkovitega, saj se promotor bolj posveti potrošniku in njegovim potrebam, zato je uspešnost prodaje na kontakt višja kot pri klasični promociji.Zaradi narave takšnega koncepta promocij pa je lahko količina kontaktov na promocijo nižja kot pri klasični promociji, zaradi bolj kakovostnega kontakta s potrošniki. Koncept je bolj kvalitativno usmerjen.

Merchandising
Potniška služba
Potniška služba

Degustacije

Znano je, da se potrošnik hitreje odloči za nakup izdelka, če ga lahko najprej poizkusi. Degustacije so pomemben del naših promocijskih aktivnosti, zato nudimo vse načine degustacij - od kuhanja kave pa do priprave mlečnih ali mesnih izdelkov.

Vzorčenje

Želite hitro in cenovno učinkovito doseči čim večjo količino potrošnikov? Nudimo vam deljenje promocijskih vzorčkov (ali drugih materialov) znotraj trgovskih centrov ali na prostem.

Pokličite nas!

+386 8200 38 98

Od ponedeljka do petka: 8:00 - 16:00

Želite prilagojeno ponudbo?

Zbiranje podatkov

Storitev, ki je čedalje bolj pomembna, ne glede na velikost vašega podjetja.

Želite na hitro preveriti stanje vaših izdelkov ali učinkovitost dogovorjenih promocijskih akcij? Potrebujete celovit pregled prisotnosti izdelkov, zalog ali popis cen?

Morda pa želite preveriti znanje vaše prodajne ekipe kot skriti kupec? Naša ekipa na terenu z namenskimi IT orodji ponujamo različne storitve za različne namene raziskav.

Za preproste in hitre analize uporabljamo orodje SmartSpotter, kjer podatke zbirajo vaši potrošniki, za podrobne in dolgotrajne raziskave pa uporabljamo lastno ekipo usposobljenih anketarjev in merchandiserjev na terenu.

;

Strokovno znanje

Odlična razmerja

Vodilne rešitve

Izvrstna storitev

Ostale storitve

Iščete dodatni kader za razbremenitev lastnega osebja v času največjega povpraševanja ter potrebujete nekoga, ki bo namesto vas odgovarjal na vprašanja strank? Morda le iščete pomoč za skladiščenje in distribucijo vaših izdelkov?

Ponujamo različne vrste pomoči, tako za trenutne kot dolgoročne potrebe. Največkrat se naročniki na nas obrnejo s povpraševanjem po:

  • hostesah in/ali maskotah
  • skladiščenju ne hlajenih izdelkov in POS materiala
  • distribuciji materiala
  • postavitvi stojal ali dodatnih izpostavitev
  • urejanju socialnih omrežij
  • klicni center
  • lepljenju etiket in prepakiranju izdelkov
  • izdelavi realogramov (ugotavljanje stanja izdelkov v trgovinah)
  • terenske meritve in izrisi prostorov