Skrb za police

Ker je dostopnost in urejenost izdelkov glavni pogoj za dobro prepoznavnost na policah in posledično dobro prodajo, ponujamo svojim naročnikov tri kategorije storitev. Vsaka izmed njih je namenjena točno določeni potrebi naročnika. Ponujamo različne storitve od preprostega pozicioniranja, ki je najbolj učinkovit v kombinaciji z lastno potniško službo, sledi merchandising, ki poleg pozicioniranja vsebuje še naročanje in postavitev različnih v naprej dogovorjenih POS materialov ter potniško službo, s katero lahko popolnoma nadomestite lastno ekipo na terenu.

Pozicioniranje
Merchandising
Potniška služba

Pozicioniranje

se v večini primerov uporablja kot pomoč že obstoječi lastni potniški ekipi naročnika. Naloga pozicionerjev je urejanje polic in izdelkov naročnika, polnjenje polic, pregled cen in odstranjevanje poškodovanih ali pretečenih izdelkov.

Merchandising

poleg vseh elementov storitve pozicioniranja, vsebuje še naročanje izdelkov in postavljanja dodatnih izpostavitev. Merchandisinga se poslužujejo naročniki, z majhno ekipo lastnih potnikov in na območjih kjer je njihov obisk redek.

Potniška služba

storitev, ki v celotni nadomesti delo potniške službe. Zanjo se odločajo naročniki, ki zaradi majhnosti, nerentabilnosti ali strateške odločitve nimajo lastne potniške službe.

Pokličite nas!

+386 8200 38 98

Od ponedeljka do petka: 8:00 - 16:00

Želite prilagojeno ponudbo?

Promocije

Ker živimo v času obilne ponudbe konkurenčnih izdelkov, je en izmed glavnih načinov razlikovanja ravno podrobna predstavitev izdelkov, preko fizične prisotnost v trgovini. V ta namen ponujamo našim naročnikom različne načine predstavitev izdelkov, kot so klasične promocije, »živa polica« promocije, degustacije, vzorčenje in organizacije manjših dogodkov, bodisi znotraj ali zunaj trgovskih centrov.

Klasične promocije

Promocije bo izvajala izkušena in predhodno izobražena ekipa promotorjev ali degustatorjev na predhodno dogovorjenih lokacijah. Promocije se bodo izvajale s pomočjo promocijskega pulta in ostalih promocijskih elementov. V trgovino na dogovorjeni lokaciji, poleg dotičnih izdelkov, se postavi promocijski pult z grafiko naročnika oz. izdelka, ki se promovira. Dobro izobražen promotor vabi potrošnike, da pristopijo k promocijskemu prostoru. Na promocijskem pultu so izpostavljeni izdelki, ki se promovirajo. Po seznanitvi promotorja s potrošnikovimi željami in potrebami, priporoča izdelek, ki potrošniku najbolj odgovarja. Promotorji tudi delijo nasvete za pravilno uporabo izdelka. Običajno vsak potrošnik, ki zapusti promocijski prostor prejme promocijske vzorce ali drug promocijski material. Koncept je bolj kvantitativno usmerjen.

Živa polica

Koncept tovrstnih promocij je, da se promotor prosto giblje med policami, kjer se nahajajo izdelki, ki se promovirajo in pospešujejo. Ko promotor opazi potrošnika, ki se zadržuje med policami s tovrstnimi izdelki in se odloča o nakupu, pristopi, se seznani s potrebami potrošnika ter mu na podlagi pridobljenih informacij, predlaga vaš najbolj primeren izdelek. Ta koncept se je v določenih segmentih izkazal za zelo učinkovitega, saj se promotor bolj posveti potrošniku in njegovim potrebam, zato je uspešnost prodaje na kontakt višja kot pri klasični promociji. Zaradi narave takšnega koncepta promocij pa je lahko količina kontaktov na promocijo nižja kot pri klasični promociji, zaradi bolj kakovostnega kontakta s potrošniki. Koncept je bolj kvalitativno usmerjen.

Merchandising
Potniška služba
Potniška služba

Degustacije

Znano je, da se potrošnik hitreje odloči za nakup izdelka, če ga lahko predhodno poizkusi. Degustacije so pomemben del naših promocijskih aktivnosti, zato nudimo vse načine degustacij od kuhanja kava do priprave mlečnih ali mesnih izdelkov.

Vzorčenje

Želite hitro in cenovno učinkovito doseči čim večjo količino potrošnikov? Nudimo vam deljenje promocijskih vzorčkov (ali drugih materialov) znotraj trgovskih centrov ali na prostem.

Pokličite nas!

+386 8200 38 98

Od ponedeljka do petka: 8:00 - 16:00

Želite prilagojeno ponudbo?

Zbiranje podatkov

Storitev, ki je čedalje bolj pomembna, ne le pri velikih in srednjih ampak tudi manjših podjetjih. Želite na hitro preveriti stanje vaših izdelkov ali učinkovitost dogovorjenih promocijskih akcij. Potrebujete celovit pregled prisotnosti izdelkov, zalog ali popis cen? Morda pa le kot skriti kupec, želite preveriti znanje vaše prodajne ekipe. Preko lastnih ljudi na terenu in namenskih IT orodij ponujamo različne storitve za različne namene raziskav. Za preproste in hitre analize uporabljamo orodje SmartSpotter, kjer podatke zbirajo vaši potrošniki, za podrobne in dolgotrajne raziskave pa uporabljamo lastno ekipo usposobljenih anketarjev in merchandiserjev na terenu.

Strokovno znanje

Odlična razmerja

Vodilne rešitve

Izvrstna storitev

Ostale storitve

Iščete dodatni kader za razbremenitev lastnega osebja v času največjega povpraševanja, potrebujete nekoga, ki bo namesto vas odgovarjal na vprašanja strank ali pa nekoga, ki bo poskrbel za skladiščenje in distribucijo vaših izdelkov? Ponujamo različne vrste pomoči, tako za trenutne kot dolgoročne potrebe. Največkrat se naročniki na nas obrnejo s povpraševanjem po:

  • hostesah in/ali maskotah
  • skladiščenju ne hlajenih izdelkov in POS materiala
  • distribuciji materiala
  • postavitvi stojal ali dodatnih izpostavitev
  • urejanju socialnih omrežij
  • klicni center
  • lepljenju etiket in prepakiranju izdelkov
  • izdelavi realogramov (ugotavljanje stanja izdelkov v trgovinah)
  • terenske meritve in izrisi prostorov